Welkom bij de Nevobo Servicedesk

Om verzoeken tot support beter te kunnen ondersteunen maken wij gebruik van een ticketsysteem. Elke supportaanvraag krijgt een uniek ticketnummer toegewezen wat je kunt gebruiken om de voortgang en de antwoorden online te volgen. Er is onder andere een overzicht van alle serviceverzoeken beschikbaar. Om een ticket in te dienen, kun je inloggen met je volleybal.nl-account.

Het aanmaken van tickets is bedoeld om alle informatie bij elkaar te hebben, als we dingen gaan uitzoeken/oplossen. Daarnaast biedt het de mogelijkheid om werk tussen verschillende personen te verdelen. Daarom is het belangrijk dat in de tickets een zo compleet mogelijk verhaal opgenomen wordt. Terugverwijzen naar een telefoongesprek is over het algemeen erg onhandig, omdat degene die dat niet gevoerd heeft de informatie dan mist, als juist hij dit op gaat lossen.

Overigens geldt wat ons betreft in alle gevallen dat er direct een ticket aangemaakt mag worden. Mocht daaruit onvoldoende duidelijk zijn wat je bedoelt, dan gaan we wel vragen stellen of nemen we telefonisch contact op.

Open een nieuw ticket


Geef zo veel mogelijk details, zodat we u het beste kunnen helpen. Als je een eerder gemaakt ticket wilt bijwerken, log je eerst in.

Controleer ticketstatus


Alle tickets worden gearchiveerd, zo kunt u altijd uw tickets en de antwoorden daarop bekijken.

Een ogenblik geduld!

Een moment geduld alstublieft...